zondag 23 november 2008

Gevonden

Vorige maand ben ik  begonnen met schrijven op dit blog. Wie het las wist ik niet en of het er nu al veel zijn weet ik ook niet.  Ik weet dat er wel een paar lezers zijn dus ik ga gewoon door om mijn gedachtes hier op papier te zetten.
Vorige week kreeg ik opeens een reactie van Kobus van der Slossen op een artikel. Nieuwsgierig geworden wie het was heb ik zijn blog ook even bekeken. Ik viel meteen in zijn aandeel over de edubloggers. 

Een logo voor edubloggers. Ik vroeg mij meteen af kan/mag ik die ook bij mij op mijn blog zetten. Ben ik ook een edublogger. Ik besloot nog maar even af te wachten.

Totdat in mijn google reader er een berichtje van computers in de klas opdook (Stond mijn blog hier onlangs nog wel tussen?). Via doorklikken kwam ik hier terecht en hier stond mijn blog tussen bij het basisonderwijs.

Nu ik mijn blog hier zo tussen zie staan heb ik mijn blog nu ook maar verfraaid met dit mooie logo van Kobus en voel ik mij toch ook een edublogger.

Update:
Ik kom er net achter dat ik een andere pagina op computers in de klas had gezien. Deze dus.

2 opmerkingen:

Remko Boers zei

Ha Maurits,

Ben bang dat ik de schuldige ben.
Ik heb je blog doorgegeven aan een lijstje bij computers in de klas.
Dat lijstje is blijkbaar overgenomen door André Manssen, en daarna op de wiki gezet door Kobus.

Hoop dat je het niet erg vindt.

Maurits Knoppert zei

@Remko
Snelle reactie zeg. Natuurlijk vind ik dat niet erg.